Polecenie Zapłaty w PLAY |
PLAY uruchomiło nowoczesną i wygodną formę rozliczania za rachunki telekomunikacyjne. Wystarczy konto w banku, a rachunki mogą być automatycznie opłacane przez bank. Aby uruchomić usługę wystarczy za pośrednictwem systemu "Play 24" - internetowego centrum zarządzania komórką i kontem abonenckim w PLAY dostępnego na stronie internetowej www.playmobile.pl <http://www.playmobile.pl/> - wypełnić wniosek "Zgoda do obciążania rachunku bankowego". Kreator automatycznie wypełniający wniosek jest dostępny w Play24 w zakładce [Finanse/Polecenie zapłaty]. Następnie wypełniony i podpisany dokument z dopiskiem "Polecenie zapłaty" należy wysłać na adres: P4 Sp. z o.o. skr. pocztowa 4a 62- 056 Komorniki O uruchomieniu "Polecenia Zapłaty" PLAY informuje SMSem. Aktualny status Polecenia Zapłaty można sprawdzić w "Play24" w zakładce [Finanse/Polecenie zapłaty] lub na konkretnej fakturze w pozycji "Forma Płatności" powinno znajdować się "Polecenie Zapłaty", jeśli płatność została uregulowana w formie Polecenia Zapłaty. Za uruchomienie i obsługę nowej usługi PLAY nie pobiera żadnych opłat. |