NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MOTOROLA » ZAGADKOWA KAMPANIA MOTORAZR V8

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Zagadkowa kampania MOTORAZR V8

  
katix5898
17.03.2008 20:23:33
poziom 2

Grupa: Administrator 

Posty: 91 #82269
Od: 2008-3-17
Motorola rozpoczęła w Polsce interaktywną kampanię promującą oryginalny, utrzymany w futurystycznej stylistyce telefon MOTORAZR² V8. Pomysł kampanii opiera się na tym, co wyróżnia ten model ze słynnej linii “brzytew”, na niezwykle ostrym profilu telefonu.
W 8 największych miastach Polski w uczęszczanych miejscach pojawił się teaser. Na słupach ogłoszeniowych i citylightach zostały umieszczone plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonym niebezpieczeństwem, zachęcające do przekazania tej wiadomości innym i wejścia na stronę www.MOTORAZR.org. Na niej umieszczono zasady dostępnego dla wszystkich konkursu. Nagrodami w nim są telefony MOTORAZR² V8. Główny etap kampanii rozwiązuje zagadkę tajemniczych ostrzeżeń.

Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej powiedziała:

Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działań skierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii – tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń – najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno pod względem wzornictwa jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych.

Kampania wspierana jest dużym, interaktywnym konkursem oraz obecnością na największych polskich portalach: Onet.pl, Wirtualnej Polsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna na komunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematycznie związanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.

Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązanie zagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całej akcji.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action. Z kolei zakup mediów zaplanował dom mediowy MindShare. Łącznie pojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tysięcy plakatów. Kampania internetowa potrwa do końca miesiąca.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MOTOROLA » ZAGADKOWA KAMPANIA MOTORAZR V8

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


wyświetlaj tu swoją reklamę za darmo oraz promuj się w katalogu

TestHub.pl - opinie, testy, oceny